Caminada popular 'Terra de carbó'
Autor: Josep

El diumenge 2 de març de 2014 tindrà lloc la caminada titulada “Terra de carbó”, en el marc del cicle de Caminades populars amb històries, l’Alta Anoia sorprenent, organitzades pel Consorci per a la Promoció Turística de l’Alta Anoia.
Aquesta caminada està dedicada al treball a les mines de carbó de Calaf, Calonge de Segarra i Sant Pere Sallavinera. La caminada, de recorregut circular de 14 km i nivell de dificultat fàcil, resseguirà la història d’aquestes mines i es veuran les boques de les antigues galeries, es cremarà carbó i s’il·luminarà una mina amb llums de carbur.
Se sortirà a les 8:30 hores des de la Plaça dels arbres de Calaf i cal portar esmorzar i beguda.
La inscripció, obligatòria, és gratuïta i cal formalitzar-la al Consorci per a la Promoció Turística de l’Alta Anoia, al telèfon: 93 868 03 66, o bé mitjançant l’adreça de correu electrònic: montsef@altaanoia.info.
Etiquetes: caminades mineria alta segarra
dijous, 24 de Abril de 2025
Noticies + Llegides
darrer mes
100.000 euros per a la restauració del Colomar de Gospí
Festa Major d’Hivern de Cervera 2025
El Pessebre Vivent de Sant Guim s’adjudica el 14è Premi Sikarra
15è Festival de Pasqua de Cervera 2025
El Mercadal de Torà 2025
Àlbums destacats

Marxa dels Castells de la Segarra (405)

Les Peixeres (66)

Les Cabanes del tros (301)

Els colors de la Segarra: la primavera (583)

Terra de castells (222)

Patrimoni religiós (196)

Instagram #somsegarra (0)