El Govern imposa noves restriccions per frenar el coronavirus
Autor: somsegarra
Tancament perimetral de Catalunya i confinament perimetral per municipis durant els caps de setmana

L'executiu català ha decretat un nou paquet de restriccions d'urgència amb noves mesures, prohibicions i restriccions a Catalunya, que, de moment, tindran una vigència de 15 dies a l'espera de veure l'evolució de la pandèmia i quins resultats ofereixen:
- Tancament perimetral de Catalunya. No es pot ni entrar ni sortir del territori.
- Confinament perimetral per municipis durant els caps de setmana (de les 6 del matí del divendres fins a les 6 del matí del dilluns)
- Tancament dels comerços amb superfícies superiors a 800 metres quadrats. Els comerços més petits poden obrir sempre que redueixin el seu aforament al 30%.
- Tancament dels centres comercials. Poden obrir els comerços bàsics (alimentació, begudes, productes higiènics, farmàcies, veterinàries) dins d'aquests centres comercials.
- També poden obrir en centres comercials aquelles botigues de menys de 800 m2 que tinguin un accés directe a l'establiment.
- Tancament total de l'activitat cultural, esportiva i extraescolars.
- Pròrroga del tancament de bars i restaurants almenys 15 dies més.
Resum-restriccions-covid-20201030_CAT.pdf
Etiquetes: restriccions mobilitat coronavirus
dijous, 24 de Abril de 2025
Noticies + Llegides
darrer mes
100.000 euros per a la restauració del Colomar de Gospí
Festa Major d’Hivern de Cervera 2025
El Pessebre Vivent de Sant Guim s’adjudica el 14è Premi Sikarra
15è Festival de Pasqua de Cervera 2025
El Mercadal de Torà 2025
Àlbums destacats

Marxa dels Castells de la Segarra (405)

Les Peixeres (66)

Les Cabanes del tros (301)

Els colors de la Segarra: la primavera (583)

Terra de castells (222)

Patrimoni religiós (196)

Instagram #somsegarra (0)