Dissabte, arriba la 3a edició del Vals un potosí! amb més actuacions que mai
Autor: La Segarrenca
Els patis de la Universitat es convertiran en l’escenari d’una gran gala d'escala en hi-fi

Dissabte dia 14 els patis de la Universitat de Cervera es tornaran a omplir per rebre l’escala en hi-fi concurs per a la igualtat que organitza La Segarrenca.
La Segarrenca, l’associació per a la igualtat de Cervera, torna amb la 3a edició de l’escala en hi-fi més sonat de la Segarra i amb més participacions que mai. La gala és tot un èxit i són moltes les persones i grups que aquest any s’han apuntat a participar.
La nit del dissabte, els patis de la Universitat es convertiran amb l’escenari d’una gran gala que comptarà amb un jurat que valorarà les actuacions de la nit i repartirà premis anticrisi a qui, als seus ulls, ho faci millor. A més, la gala serà conduïda per una parella de presentadors que no deixaran indiferents ningú i que, com sempre, encetaran la gala amb una actuació estel•lar.
L’entrada a la gala es podrà comprar el mateix dia per només 3 € i l’espai comptarà amb servei de bar per a tots els gustos i amb una mica de menjar.
Les portes s’obriran a partir de les 21 h i s’espera superar l’assistència que, l’edició passada, va superar les 400 persones.
+ info (enllaç extern)
Etiquetes: espectacles escala en hi-fi
diumenge, 6 de Abril de 2025
Noticies + Llegides
darrer mes
Festa Major d’Hivern de Cervera 2025
100.000 euros per a la restauració del Colomar de Gospí
XXIV Marxa dels Castells de la Segarra
El Pessebre Vivent de Sant Guim s’adjudica el 14è Premi Sikarra
Presentació llibre 'La Segarra, lletra i paisatge'
Àlbums destacats

Marxa dels Castells de la Segarra (405)

Les Peixeres (66)

Les Cabanes del tros (301)

Els colors de la Segarra: la primavera (583)

Terra de castells (222)

Patrimoni religiós (196)

Instagram #somsegarra (0)