16è Festival de Música Castell de Concabella
Autor: somsegarra

Els dissabtes 2 i 16 d’octubre i 13 de novembre del 2021 se celebrarà el XVI Festival de Música Castell de Concabella.
El 2 d’octubre hi haurà un recital del Quartet Amoenus amb E. Ribalta, flauta; V. Lleixà, clarinet; J. Gargallo, trompa; R. Aragall, fagot. Estrenaran l'obra Lèmurs, de Víctor Estapé.
El 16 d’octubre el Quartet Teixidor amb Joan Espina, violí; Joan Marsol, violí; Jordi Armengol, viola, i Xavier Roig, violoncel.
Finalitzarà el 9 de novembre amb un Recital de Cant i Piano amb Marga Cloquell, soprano, i Jesús López Blanco, piano.
Els concerts començaran a les 7 de la tarda i es faran amb aforament reduït i respectant el protocol de seguretat covid-19. El preu és de 12 € el socis i menors d'edat i 15€ no socis. Cal reservar l’entrada prèviament a través d’un missatge, en què s’especificarà el concert i el dia, a la següent adreça de correu electrònic: amics.castell.concabella@gmail.com. I es poden reservar un màxim de 2 entrades per persona i espectacle.
Etiquetes: concerts música concabella
dissabte, 10 de gener de 2026
Noticies + Llegides
darrer mes
Cavalcada de Reis a Calaf 2026
Cavalcada de Reis a Cervera 2026
Sant Silvestre cerverina solidària
Cavalcada de Reis a Guissona
Bon cap de setmana!
Àlbums destacats

Un tomb pel municipi dels Plans de Sió (2) (522)

Marxa dels Castells de la Segarra (405)

Les Peixeres (66)

Un tomb pel municipi de Conesa (153)

Els colors de la Segarra: la tardor (215)

Les Cabanes del tros (301)

Terra de castells (222)

Patrimoni religiós (196)

Instagram #somsegarra (0)