Cultura
divendres, 19 de Juny de 2020
Autor: somsegarra
![Exposició i documental 'Dos rams de flors. Les brigades internacionals a l'Urgell i la Segarra, 1938']()
Etiquetes: exposició brigades internacionals museu cervera
Exposició i documental 'Dos rams de flors. Les brigades internacionals a l'Urgell i la Segarra, 1938'
Autor: somsegarra

Exposició i documental 'Dos rams de flors. Les brigades internacionals a l'Urgell i la Segarra, 1938' Foto: museu de cervera
El Museu de Cervera prsenta Exposició i documental 'Dos rams de flors. Les brigades internacionals a l'Urgell i la Segarra, 1938' a partir de divendres 19 de juny a les 18h i estarà oberta al públic fins el 15 de juliol.
Més endavant hi haurà una visita guiada a l'exposició a càrrec de Jaume Ramon Solé, guionista de l'exposició i del documental i membre de la Junta d'Òmnium Segarra - Urgell.
Etiquetes: exposició brigades internacionals museu cervera
dimarts, 1 de Juliol de 2025
Noticies + Llegides
darrer mes
15è Festival de Pasqua de Cervera 2025
El Mercadal de Torà 2025
Festa dels Diables Carranquers 2025
Visites guiades als monuments de Cervera
Àlbums destacats

Marxa dels Castells de la Segarra (405)

Les Peixeres (66)

Els colors de la Segarra: l'estiu (189)

Les Cabanes del tros (301)

Terra de castells (222)

Patrimoni religiós (196)

Instagram #somsegarra (0)