Teatre 'Mort a les cunetes. Un homenatge a les víctimes de la repressió franquista'
Autor: argençola
Foto: argençola
Dissabte 21 de setembre de 2019, a les 7 de la tarda,
es representarà l'obra 'Mort a les cunetes. Un homenatge a les víctimes de la repressió franquista' a l'exterior del Molí de Pedra d’en Josep Mestre a Argençola.
'Mort a les Cunetes' és un muntatge teatral de David Pintó i Joan Valentí que, a través de cinc monòlegs, narra la història de La Fossa de Can Maçana: l’afusellament de vuit republicans, acusats de rebel·lió i sedició, que van ser trets a la mitjanit del 9 de febrer de 1939 de la presó de Manresa i la fuga d’un d’ells que ho va poder explicar.
Un emotiu espectacle basat en la història real de vuit persones que van morir per les seves idees, ara fa 80 anys. L’obra reconstrueix aquesta injustícia encara no reparada, amb la força de la paraula i la música en directe, i fa un homenatge a totes les víctimes de la repressió franquista.
L'entrada és gratuïta i cal que porteu roba d’abric. El punt de trobada i aparcament serà a la Bàscula d’Argençola a tres quarts de 7 de la tarda. Després de la representació hi haurà un col·loqui.
En cas de mal temps l’obra es representarà a la Sala 1 d’octubre
.
L'acte és organitzat per l'Ajuntament d'Argençola i la col·laboració d'Òmnium Anoia.
Etiquetes: teatre homenatge repressió franquista argençola Compartit per argencola.cat
dimarts, 7 de abril de 2026
Noticies + Llegides
darrer mes
XXVI Marxa dels Castells de la Segarra
Festa Major d’Hivern de Cervera 2026
El Mercadal de Torà 2026
Jornada tècnica 'Visió d’un món on viure des de la permacultura'
Jornada tècnica 'Productes agroecològics: sostenibilitat del medi i beneficis per a la salut'
Àlbums destacats
Marxa dels Castells de la Segarra (438)
Les Peixeres (91)
Les Cabanes del tros (302)
Els colors de la Segarra: la primavera (651)
Terra de castells (225)
Patrimoni religiós (196)

Instagram #somsegarra (0)