Convocat el 9è premi literari 7lletres
Autor: somsegarra
Les dates de recepció d'originals s'avança al mes de març per l'elevat nombre de participants

El Centre Municipal de Cultura de Cervera, el Consell Comarcal de la Segarra i la Fundació Manuel de Pedrolo han publicat les bases de la 9a edició del premi 7 lletres. El premi 7 lletres guardona amb 7.000 euros i la publicació de l'obra, un recull de set relats de temàtica lliure.
Els organitzadors expliquen que degut a l'elevat nombre de participants de la passada edició, 48 originals d'arreu dels països catalans, s'han vist obligats a avançar les dates de recepció d'originals al dia 17 de març per tal que el comitè de lectura que s'encarrega de fer una preselecció i el jurat disposin de més temps per poder seleccionar l'obra guanyador.
La passada edició del guardó fou per l'escriptor alacantí Leandre Iborra amb Les mars perdudes. Es tracta d'una obra de 7 contes situats a la zona de costa d'Alacant. Alguns dels contes reflecteixen la vida del pescador i d'altres inclouen com a tema també la immigració. El jurat va valorar la seva ambientació al món mariner del país valencià així com en un parell de contes el mostrar amb encert la problemàtica de la immigració. Pel que fa al llenguatge, l'obra destaca per la seva elaboració i l'ús de vocabulari d'alt nivell.
Etiquetes: premis literaris 7 lletres pedrolo
dissabte, 10 de gener de 2026
Noticies + Llegides
darrer mes
Cavalcada de Reis a Calaf 2026
Cavalcada de Reis a Cervera 2026
Sant Silvestre cerverina solidària
Cavalcada de Reis a Guissona
Bon cap de setmana!
Àlbums destacats

Un tomb pel municipi dels Plans de Sió (2) (522)

Marxa dels Castells de la Segarra (405)

Les Peixeres (66)

Un tomb pel municipi de Conesa (153)

Els colors de la Segarra: la tardor (215)

Les Cabanes del tros (301)

Terra de castells (222)

Patrimoni religiós (196)

Instagram #somsegarra (0)