Cultura divendres, 17 de octubre de 2025

Festival SegaMots 2025


Autor: somsegarra
cartell Festival SegaMots 2025
cartell Festival SegaMots 2025 Foto: segamots

Arriba la setena edició de Segamots, Festival de Narració Oral a la Segarra, que enguany tindrà lloc del 17 al 24 d'octubre. Una cita farcida d'històries antigues i noves. L’eix temàtic de l’edició d’aquest any és la natura.

Les artistes convidades d’enguany son Ada Cusidó de Barcelona, Almudena Francés d'Ontinyent, Assumpta Mercader de Malgrat de Mar i Caterina Valriu d'Inca

El festival és itinerant, i enguany passarà per Guissona, Hostafrancs, Massoteres, Gra, Concabella, Vilagrasseta, Sant Ramon, Gàver, Cabestany, Tarroja de Segarra i Sant Guim de Freixenet.

Tots els actes són gratuïts excepte els marcats amb *, que requereixen inscripció prèvia al correu reserves@segamots.cat.

Programa



Divendres 17 d'octubre
18h | Espai Sant Felip Neri, Guissona
A tres veus
Espectacle per a tots els públics amb Assumpta Mercader, Almudena Francés i Caterina Valriu, amb berenar per a les persones participants.

21h | Sala de Ball, Hostafrancs
TastaMots
Espectacle de contes per a adults amb Assumpta Mercader. Aforament limitat a 80 persones. Gratuït amb inscripció prèvia *. Opcional: copa de vi + tast 8€.

Dissabte 18 d'octubre
11:30h | Nucli Clos, Massoteres.
A peu de plaça.
Espectacle de contes per a tots els públics, amb Caterina Valriu.

12:30h | Plaça de l’església, Gra.
A peu de plaça
Espectacle de contes per a tots els públics amb Almudena Francés, acompanyat d’aperitiu.

17h | Castell de Concabella
Taula rodona: “Les rondalles: quan, com i perquè”.
Hi participen les narradores Caterina Valriu i Almudena Francés. Modera Patrícia McGill. Gratuït amb inscripció prèvia*.

18h | Domo del Bosquet, Sant Ramon.
A peu de bosc.
Espectacle de contes per a tots els públics amb Assumpta Mercader.

20:30h | Teatre de Ca L’Eril, Guissona.
TastaMots. Espectacle de contes per a adults amb Almudena Francés. Aforament limitat a 80 persones. Gratuït amb inscripció prèvia*. Opcional: copa de vi + tast 8€.

Diumenge 19 d'octubre
11:30h | Naixement del riu Sió, Gàver.
A peu de font.
Espectacle de contes per a tots els públics amb Caterina Valriu.

12:30h | Plaça de l’Església, Cabestany.
A peu de plaça.
Espectacle de contes per a tots els públics amb Ada Cusidó, acompanyat d’aperitiu.

17:30h | Plaça Nova, Tarroja de Segarra
A peu de plaça.
Espectacle de contes per a tots els públics amb Ada Cusidó.

Divendres 24 d'octubre
21h | Moll de l’Estació, Sant Guim de Freixenet.
Veu a veu.
Espectacle de contes per a adults amb narradores de l’Associació SegaMots, acompanyat d’un glop de ratafia i mel i mató. Aforament limitat a 50 persones. Gratuït amb inscripció prèvia*.


Triptic-Segamots-2025.pdf



Etiquetes: festival segamots narrativa oral segarra

Ho vols compartir?